ملارد | نشست هم اندیشی مسئولین بهزیستی و اداره ورزش و جوانان

همزمان با گرامیداشت روز تربیت بدنی طی مراسمی با حضور داود فهیم راد رئیس اداره از رئیس اداره ورزش و جوانان تقدیر و نشستی در راستای پیگیری مشکلاتی ورزش افراد دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فیهم راد رئیس اداره با تاکید بر لزوم فراهم آوردن شرایط بهتر جهت گسترش ورزش معلولین گفت: با پیگیری های صورت گرفته و طی این نشست مقرر شد در خصوص استعداد یابی ورزش هایی چون گلبال، شطرنج، دو میدانی و ... با حضور معلولین از سوی اداره ورزش شهرستان با ستاد استان تهران هماهنگی صورت گیرد.

وی افزود: چالش هایی که بر سر راه معلولین جهت حضور در مجامع ورزشی بوده دلایل مختلفی دارد که در سالهای اخیر با همراهی و حمایت همه جانبه مسئولین ورزش و جوانان در حد زیادی مرتفع گردیده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با توضیح اینکه راه اندازی رشته های جدید درخواست بسیاری از توانخواهان است گفت: با توجه به تعداد بالای توانخواهان تحت پوشش در شهرستان گاها این عزیزان جهت شرکت در رشته ورزشی خاص مجبور هستند به شهرستان های مجاور رفت و آمد کنند که این مسئله با توجه به شرایط جسمی آنها بسیار سخت و هزینه بر میباشد و تلاش در راستای افزودن تعداد رشته های ورزشی موجب رفاه حال این افراد می شود.

کد خبر 120249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد